PROJEKTY,  INNOWACJE

WIĘCEJ

NAUCZYCIELE

WIĘCEJ

GALERIE , ZDJĘCIA,  FILMY

ZDJĘCIAFILMY

W ramach realizacji przez nas projektu „LABORATORIUM WIEDZY W SZKOLE PODSTAWOWEJ W RYBNIE” uczniowie klasy III, IV oraz V wraz z opiekunami wybrali się na wycieczkę do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego oraz na wystawę Cosmos Discovery w Muzeum Nowa Praga.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

14 września w naszej szkole upłynął na niesamowitych wrażeniach związanych z chemicznymi doświadczeniami. W ramach projektu „Laboratorium wiedzy” uczniowie mogli obserwować, a także wykonywać samodzielnie spektakularne doświadczenia. W trzech salach odbywały się doświadczenia o różnej tematyce.
Chemicy zaprezentowali najbardziej widowiskowe eksperymenty ze świata chemii. Wspólnie przywołaliśmy buchającą parą chemiczną lokomotywę, z którą następnie udaliśmy się do zoo, gdzie wyprodukowaliśmy olbrzymie ilości pasty dla słonia.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

W zajęciach „Przyrodnicze laboratorium” uczestniczyli uczniowie klasy V, którzy mieli możliwość poznania licznych zjawisk fizycznych i chemicznych metodą eksperymentu oraz obserwacji. Celem zajęć było poszerzanie wiedzy przyrodniczo – ekologicznej oraz poznawanie zasad działania otaczającego ich świata. Uczniowie na zajęciach doskonalili umiejętność obsługi mikroskopu oraz prowadzili obserwacje mikroskopowe zarówno na preparatach trwałych, jak też wykonanych własnoręcznie. Doskonalili wiedzę biologiczną w licznych quizach edukacyjnych.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

W naszej szkole w ramach projektu „Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie i w Lucynowie" odbywały się zajęcia w klasie 6 "Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych".

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Podczas zajęć LABORATORIU KODOWANIE uczniowie rozwijają swoje umiejętności w dziedzinie programowania. Niezwykłym zaangażowaniem wykazali się uczestnicy podczas ostatnich zajęć, na których wykorzystaliśmy świetne narzędzia do programowania, a mianowicie aplikacje m.in. Lightbot Code Hour czy Bit by bit. Nauka przez zabawę! Tak! Gry edukacyjne wprowadzają w świat programowania za sprawą gier logicznych.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Lubisz SP RYBNO?

Znajdź nas na Facebooku

Dołącz do nas