- Szczegóły
- Beata
- Laboratorium wiedzy
Podczas kolejnych zajęć z LABORATORIUM KODOWANIA odbywających się w ramach projektu Laboratorium wiedzy w SP w Rybnie uczniowie klasy IV mieli okazję stworzenia skomplikowanych tras, pętli za pomocą kodów graficznych, które miał pokonać OZOBOT EVO. Roboty to doskonałe narzędzia dydaktyczne służące rozwijaniu m.in. myślenia strategicznego.
Uczestnicy zajęć świetnie się bawili podczas kodowania coraz to trudniejszych zadań dla robotów.
- Szczegóły
- Beata
- Laboratorium wiedzy
Uczniowie klasy IV w ramach projektu "Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie" uczestniczą w zajęciach LABORATORIUM KODOWANIA.
Co daje nauka programowania dla dzieci? Rozwija kreatywność – wszystko zaczyna się od wyobraźni i wbrew obiegowej opinii, siedzenie przed komputerem i granie w gry nie wpływa na rozwój kreatywności.
Uczy logicznego myślenia i cierpliwości – po przeprowadzeniu badań stwierdzono, że programowanie w takim samym stopniu (a nawet większym) wpływa na rozwój logicznego myślenia, co szachy.
- Szczegóły
- Redaktor
- Laboratorium wiedzy
Nazwa projektu: Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie i Lucynowie
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-b830/18
Projekt pt. „Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie i Lucynowie” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera a Gminą Wyszków w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 393 311,88 zł, w tym wkład własny: 21 500,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Strona 2 z 2