PROJEKTY,  INNOWACJE

WIĘCEJ

NAUCZYCIELE

WIĘCEJ

GALERIE , ZDJĘCIA,  FILMY

ZDJĘCIAFILMY

W naszej szkole w ramach projektu „Laboratorium wiedzy w Szkole Podstawowej w Rybnie i w Lucynowie" odbywały się zajęcia w klasie 6 "Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych".

Celem zajęć było wprowadzenie uczniów w świat biznesu, różnorodnych przedsiębiorstw i form działalności. Poprzez naukę w formie gier planszowych uczniowie zdobyli wiedzę z przedsiębiorczości, zapoznali się z podstawami finansów i ekonomii oraz nauczyli się współpracy w grupie, wspólnego osiągania celu, negocjacji, radzenia sobie z porażką, reagowania na sytuacje problemowe i kształtowania umiejętności społecznych.

Zajęcia miały na celu kształtować kompetencje kluczowe:kompetencje społeczne, kompetencje ICT,  kompetencje matematyczno-przyrodnicze. Wpłynęły również na rozwój kreatywności, innowacyjności, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność uczenia się oraz przedsiębiorczości, która jest bardzo potrzebna w życiu.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Lubisz SP RYBNO?

Znajdź nas na Facebooku

Dołącz do nas