PROJEKTY,  INNOWACJE

WIĘCEJ

NAUCZYCIELE

WIĘCEJ

GALERIE , ZDJĘCIA,  FILMY

ZDJĘCIAFILMY

Podczas zajęć LABORATORIU KODOWANIE uczniowie rozwijają swoje umiejętności w dziedzinie programowania. Niezwykłym zaangażowaniem wykazali się uczestnicy podczas ostatnich zajęć, na których wykorzystaliśmy świetne narzędzia do programowania, a mianowicie aplikacje m.in. Lightbot Code Hour czy Bit by bit. Nauka przez zabawę! Tak! Gry edukacyjne wprowadzają w świat programowania za sprawą gier logicznych.


Lightbot pozwala graczom zdobycie praktycznej znajomości podstawowych pojęć, takich jak: sekwencjonowanie, procedury i instrukcje pętli. Gra jest bardzo prosta graficznie, ale czasami trzeba się nieźle nagłowić, żeby znaleźć odpowiednie rozwiązanie - sprawdźcie sami! Zawiera aż 20 poziomów.
Bit by Bit to zabawna gra, przygotowująca dzieci do nauki programowania. Mimo, że jest to gra jej walory edukacyjne są oczywiste. Uczy planowania i przewidywania a także analitycznego i twórczego myślenia. Nawet najmłodsze dzieci mogą rozpocząć zabawę, ponieważ gra nie wymaga od użytkownika znajomości czytania. Logika gry jest tak łatwa, że nie ma potrzeby używania języka. Stopień trudności w grze rośnie z kolejnymi wyzwaniami, które są wstanie wciągnąć nawet dorosłego użytkownika ☺.
Okrzyki radości, zachwytu i zdumienia można było usłyszeć podczas korzystania przez uczniów z aplikacji Quiver 3D…
Zachęcamy do skorzystania z naszych podpowiedzi na spędzanie wolnego czasu, wiemy co proponujemy – uczestnicy zajęć LABORATORIUM KODOWANIA  :-).
Opiekun zajęć Ewelina Salwin.

 

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Lubisz SP RYBNO?

Znajdź nas na Facebooku

Dołącz do nas