LEKTURA NA WIESZAKU
- Szczegóły
- Dobre praktyki
Nowa metoda pracy z lekturą pojawiła się na lekcji języka polskiego w klasie siódmej. Po cyklu zajęć poświęconych utworowi „Dziady” cz. II Adama Mickiewicza, uczniowie zajęli się tworzeniem „lektury na wieszaku”. Siódmoklasiści pracowali metodą projektu. Sami organizowali pracę i decydowali, kto jest odpowiedzialny za poszczególne zadania. Spotykali się online i zbierali informacje o lekturze (np. o bohaterach, miejscach i czasie akcji, problematyce czy narracji).Informacje w ciekawej szacie graficznej umieścili na wieszaku, który stał się dzięki temu mobilnym kompendium wiedzy.
Uczniom spodobała się ta forma pracy. Idea „mobilnej książki” bardzo przypadła do gustu siódmoklasistom.
Agnieszka Pietrzak
LEKTURA NA WIESZAKU
159216706_1361754684224921_8759245045581818165_n.jpg
159431000_191896805644016_3057079132214272021_n.jpg
159503428_439036260708556_2782840590413916273_n.jpg
159653661_803969120201442_6792744864015408399_n.jpg
159676653_460584768473859_8901649506624387460_n.jpg
159700708_730908990919415_6991824737532641824_n.jpg
160010850_516202512701701_938279403409903203_n.jpg