- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
KLASA TRZECIA BIERZE UDZIAŁ W MIĘDZYNARODOWYM PROJEKCIE ,,KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE”. Cele główne projektu to zaspokajanie naturalnej potrzeby tworzenia sztuki, wyzwalanie ekspresji twórczej, wspieranie harmonijnego rozwoju oraz kreatywności dzieci poprzez działania plastyczne, opandemiczna arteterapia rozwojowa dla dzieci oraz profilaktyka zdrowia psychicznego, Inicjowanie i promowanie dziecięcej twórczości plastycznej wewspółpracy z nauczycielami i placówkami edukacyjnymi w Polsce i za granicą.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
Przedszkolaki z grupy A rozpoczęły dziś realizację programu edukacyjnego 'GRAMY ZMYSŁAMI'. Pierwsze zadanie to ścieżka sensoryczna. Poprzedniego dnia dzieci podczas jesniennej wycieczki zebrały jesienne skarby, z których ułożona została trasa spacerowa dla dzieciaków. Radość była przeogromna, bo dzieci mogły testować fakturę zgromadzonych materiałów przyrodniczych na bosaka. Uśmiech nie schodził z ich twarzy. Do wspólnej aktywności zaproszone zostałyrównież pięciolatki, które nie mniej wylewnie zareagowały na zaproponowane zadanie. Takie zadania to my lubimy!!
Beata Jakubczak
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
Projekt kierowany jest do uczniów klas I- IV Szkoły Podstawowej. Podczas lekcji uczniowie będą pracować zespołowo, poszukiwać kreatywnych rozwiązań, a także rozpoznawać, co czują inni.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
Korzystając z pięknej, jesiennej aury dzieci z grupy OP „b” w ramach projektu Piekna Polska Nasza Cała z wielkim zaangażowaniem posadziły cebulki wiosennych kwiatków w szkolnym ogródku. Każdy posadził swoją własną cebulkę, aby wiosną, kiedy już kwiatki zakwitną cieszyć się ich pięknem. Z niecierpliwością czekamy już na wiosnę!
Kamila Kwiatkowska-Lusa
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
Projekt kierowany jest do uczniów klas V- VIII Szkoły Podstawowej. Podczas lekcji uczniowie wezmą udział w aktywnościach, podczas których będą rozpoznawać, oswajać i wyrażać własne emocje.
Poznają także strategie radzenia sobie z nimi. Dzięki temu rozwiną empatię, wrażliwość i umiejętność współpracy.
Strona 8 z 13