- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
16 stycznia naszą szkołę odwiedzili pracownicy PWiK z Wyszkowa. W spotkaniu uczestniczyli uczniowie klas pierwszej i trzeciej. Oprócz tradycyjnej (ale wcale nie nudnej) pogadanki odbyły się niezmiernie ciekawe warsztaty dla dzieci, podczas których przeprowadzono wspólnie kilka ekperymentów i doświadczeń. Spotkanie odbyło się w ramach realizacji projektu ' ŁAGODZENIE ZMIAN KLIMATU I ICH ADAPTACJA DO ICH SKUTKÓW W WYSZKOWIE'.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
Szkoła Podstawowa im Henryka Sienkiewicza w Rybnie przystąpiła do akcji „Różowa Skrzyneczka”. Jest to fundacja, walcząca z wykluczeniem i tabu menstruacyjnym a jej celem jest zapewnienie powszechnego dostępu do bezpłatnych środków higieny na czas menstruacji. Działają zgodnie z zasadą: „Weź, jeśli potrzebujesz, zostaw, jeśli masz nadmiar!” i takie oto hasło będzie nam przyświecało.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
W ramach projektu „Laboratorium Przyszłości” najmłodsi uczniowie z Oddziału Przedszkolnego mieli okazję wspólnej zabawy klockami LEGO EDUCATION. Budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród przedszkolaków połączone ze świetną zabawą – oto cele zajęć przeprowadzonych przez pedagoga specjalnego, Malwinę Musiej.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
W celu rozwijania pasji, zainteresowania elektroniką i programowaniem uczniów klasy VIII pod kierunkiem mgr Zdzisławy Gołębiewskiej przygotowaliśmy kursy z zestawu FORBOTA:
a) kurs ARDUINO nr 5 - PWM - metoda modulacji sygnału prostokątnego poprzez regulację szerokości impulsu;
b) kurs ARDUINO nr 9 i 5 - Czujnik odległości HC - SRO4 - ocena dokładnej odległości od przeszkody;
c) kurs ARDUINO nr 4 - Przetwornik ADC -przetwarzanie sygnału cyfrowego na analogowy.
- Szczegóły
- Beata
- Projekty edukacyjne
W klasie I przeprowadzone zostało 10 lekcji w ramach programu profilaktycznego „Magiczne Kryształy”, którego celem było podkreślenie większego znaczenia budowania i pielęgnowania więzi międzyludzkich w porównaniu z kontaktem ze światem wirtualnym, uświadomienie znaczenia wpływów audiowizualnych mediów, rozwijanie współpracy między dziećmi jako formy zapobiegania agresywnym zachowaniom oraz rozwijanie samodzielnego i twórczego myślenia u dzieci.
Strona 4 z 13