PROJEKTY,  INNOWACJE

NAUCZYCIELE

GALERIE , ZDJĘCIA,  FILMY

ZDJĘCIAFILMY

W dniach 23.05.2017-24.05.2017r . grupa 50 uczniów naszej szkoły uczestniczyła w dwudniowej wycieczce do Sandomierza i Kazimierza Dolnego. Pierwszego dnia po długiej podróży i smacznym obiedzie wybraliśmy się na zwiedzanie miasta ojca Mateusza. Mieliśmy możliwość przejść podziemną Trasą Turystyczną. Podziemna Trasa Turystyczna w Sandomierzu jest jednym z najciekawszych miejsc na trasie zwiedzania Sandomierza. Słynne sandomierskie lochy są dawnymi składami - magazynami kupców zamieszkujących niegdyś Sandomierz. Od czternastego i piętnastego wieku drążone pod miastem korytarze stawały się znakomitym schronieniem dla mieszkańców przed obcymi wojskami najeżdżającymi Sandomierz. Dalsze zwiedzanie z przewodnikiem obejmowało m. in. Bazylikę Katedralną Narodzenia MNP, Rynek Starego Miasta oraz Bramę Opatowską. Tak się nachodziliśmy, że bardzo bolały nas nogi. Siły pozwoliły odzyskać pyszne lody i zabawki, które mogliśmy sobie kupić.

Po zakwaterowaniu i kolacji mogliśmy odpocząć (ha ha ha, kto mógł to mógł) i zaplanować kolejny dzień.
Nazajutrz wybraliśmy się do Kazimierza Dolnego , w którym zwiedzaliśmy rynek wraz farą i ruinami zamku i wspinaliśmy się na Górę Trzech Krzyży. Ciężka wspinaczkę rekompensował przepiękny widok na panoramę miasta. Następnie biegiem (i to dosłownie , bo słychać było pomruki zbliżającej się burzy) udaliśmy się po pamiątki i na pyszny obiad. A potem niestety przyszedł czas na powrót do domu. To była wspaniała wycieczka, która dostarczyła nam wielu wrażeń i pięknych wspomnień.
Opiekę nad uczniami sprawowały panie Beata Jakubczak, Agnieszka Pietrzak, Milena Rudnicka i Maria Kulesza.